پســری منپســری من، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مــامــانــجــی

روز پدر

1393/3/2 0:30
نویسنده : مامانجی
280 بازدید
اشتراک گذاری

پ مثل پدر...

پ مثل پناه همانکه نبودنش مرگ غرورمان را رقم زده و جای خالی اش اندوه بار برسرمان هوار میکشد....

کاش من هم پدر داشتم تا این همه حس حسرت نداشتم تو این روزا

.....................

پسر عزیزم خوشحالم که تو یه پدر داری که دوست داره

باهات بازی می کنه .می خندونت .وقت گریه دستش نوازشت می کنه.....خیلی لذت بخشه می دونم اگرچه خیلی تو خاطرم نموندن این جور لحظه های ناب در مورد خودم و پدرم ولی می تونم تصور کنم چه لذتی داره شونه های محکم یه پدر در تکیه گاه آدم باشه

 ....................................................................................

 

حسرت نداشتن پدر کم نبود خدایا چرا برادرمو ازم گرفتی؟

این روزا خیلی غصه دارم

اما حتی فرصت غصه خوردن نیست

پسر کوچولوم هیچ درکی از واژه مرگ نداره و منو مثل همیشه شاد و مهربون می خواد

چرا روزای تلخ برای من تموم نمی شن؟!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شادی
3 خرداد 92 18:06
سارا جان
روح پدرت قرین شادی و رحمت.


ممنون شادی مهربان
sima
6 خرداد 92 20:39
سلام وقت بخیر!
از شما دعوت می کنم از گالری نقاشی من دیدن فرمایید
خوشحال می شم نظراتتون رو در مورد کارهام بدونم.




سلام سیما جان اما آدرس وبلاگتون انگار اشتباه بود!!!
راحله
20 خرداد 92 9:06
روحشون شاد سارا جون انشالله خدا همسر و پسر و عزیزانتو واست نگه داره


ممنون راحله مهربانم
شادی
15 تیر 92 2:13
سارا جون.
خیلی ناراحت شدم. چه اتفاقی برای برادرت افتاده؟؟


ممنون شادی جان
متاسفانه تنها بردارمو......هنوز باورش برام سخته
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 15:10
دوست بزرگوار یک مادر دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
رها
23 تیر 92 18:08
ساراااااا دلم لرزید.. چی شده؟ برادرت؟


سلام رها جون
متاسفانه تنها برادرمو از دست دادم....
امروز بیست روز گذشته.خیلی سخته ..
دارم سعی می کنم به خاطر پسرم آروم باشم و با کمک قرآن و این ماه عزیز این روزای تلخو بگذرونم
فاقی
25 تیر 92 13:45
ای واااااااااااااای...تسلیت میگم...

خیلی متاسم...خیلیییییییییی....



ممنون دوست همیشه همراهم
تو می دونی چه دوران سختی رو پشتن سر گذروندم
تازه می خواستم دوباره شادی رو به زندگیه خودم بیارم اما نشد
باز یه غم عمیق اومد تو زندگیم
حتی وقتی می خندم غمگینم
خدایا.....چه عجله ای داری برا شکستن دلم؟
فقط امیدوارم خدا بدونه غمهایی رو داره بهم می ده که بیشتر از صبرمه ....می ترسم یهو تموم بشه ته مونده صبرم
فاقی
28 تیر 92 23:06
الهی.بمیرم

ای.کاش.همدردی.ما...دردت.رو.کمتر.میکرد...یا.صبری.که.آرزو.میکنیم...خدا.بهت.میداد


تصورم.از.تو...یه.موجود.کوچولوی.پروانه.ماننده!!!که.توی.طوفان.گیر.کرده!!!ولی.قدرت.بالهاش.از.عقاب.هم.بیشتره

به.هدفت.میرسی...شادی.وسلامتی.رو.خودت.خلق.خواهی.کرد...حتی.بدون.کمک.خدا!!!!


ببخشید....کیبوردم.رو.پسرم.خراب.کرده....نقطه.ها.اسپیس.هستن!


خدا نکنه دوست خوبم کاش دنیا پر بود از فاقی های مهربون امیدوارم همیشه زنده باشی شاد باشی سلامت باشی و........
چه توصیف قشنگی ممنون کاش اینطور باشم که تو می گی
بدون خدا....هیچم...اینو تازه فهمیدم بعد از دو سال که اونقد مشکل داشتم یه جورایی باهاش قهر کردم حس کردم منو نمیبینه ....یا شاید اصلا نیست که منو ببینه
حالا باز برگشتم و دنبالش می گردم گمش کردم
تو بحثای بی خود فلسفی
حالا بهش نیاز دارم
کم آوردم
فهمیدم کمم
ضعیف تر از اونم که بگم "من"
نتونستم به تنهایی از پس مشکلات بر بیام.به کمکش نیاز دارم به نگاهش
محراب و مليكا
29 تیر 92 10:17
تسليت ميگيم دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان آروین
14 مرداد 92 12:14
سلام مامانی مهربونم
صمیمانه بهتون تسلیت می گم خدا بهتون صبر بده و عزیزان از دست رفتتون هم رو غرق رحمتش کنه
خدا گل پسرتونو براتون نگهش داره . عزیزم خیلی متاثر شدم . با آروزی روزهای طلایی و قشنگ براتون



ممنون دوست خوبم واقعا ممنون
رها
1 شهریور 92 7:39
خدا رحمتشون کنه عزیزم






ممنون رها جون