پســری منپســری من، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مــامــانــجــی

چرخه درست و منظم خواب

1393/3/2 0:33
نویسنده : مامانجی
331 بازدید
اشتراک گذاری

این چرخه درست و منظم چیز خوبیه که فعلا پسری من نداااره!!!

گاهی شبها دوست نداری بخوابی ....حالا یا مشکلی داری یا گشنته یا به هر دلیل دوست نداری دیگهلبخند

اینم خودش عالمی داره 

 

یه مطلبم راجع به شب بیدار موندن خوندم ...ای بابا پسرم بخواب دیگه  سه کیلومتر پیاده روی؟!!!!خمیازه

پژوهشگران آمریکایی در بررسیهای خود نشان دادند که میزان انرژی که 8 ساعت بیداری در طول شب مصرف می شود معادل انرژی مصرف شده در 3 کیلومتر پیاده روی است.

نتایج تازه ترین تحقیقات تیمی از پژوهشگران دانشگاه کلورادو به سرپرستی “کنث رایت” با محاسبه میزان انرژی مصرف شده در طول خواب و بیداری نشان دادند که در هر دوی این موارد شما معادل 3 کیلومتر راهپیمایی انرژی مصرف کرده اید.

“کنث رایت” در این خصوص اظهار داشت: “ما کشف کردیم افراد زمانی که در تخت بیدار می مانند نسبت به وقتی می خوابند انرژی بیشتری مصرف می کنند. 8 ساعت بیداری در تخت حدود 135 کالری بیشتر از 8 ساعت خوابیدن در تخت می سوزاند.”

این پژوهشگر افزود: “میزان صرفه جویی انرژی در طول خواب نسبتا کم به نظر می رسد اما در حقیقت نتیجه آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنیم.”

براساس گزارش یونایتد پرس اینترنشنال، این محققان به منظور دستیابی به این نتایج، با آزمایش بر روی 7 بزرگسال سالم نشان دادند که مصرف انرژی 24 ساعت بی خوابی بیشتر از 7 درصد مصرف انرژی یک شب با خواب عمیق است.

امیوارم خیلی کم به این صفحه سر بزنم و آپش کنم و پسر گلم همیشه راحت و اروم بخوابهماچ

 

٢٣/٢/٩٢

 

امشب خوب خوابیدی اما از ساعت 4 دیگه دوست نداشتی لالا کنی

با وجود روز شلوغی که داشتی یک کم عجیبه!!

دیدن دوست من .کاردرمانی.کلی گریه بعد از دیدن مامان با لنز!!....من همش به دکتر اصرار داشتم رنگش مشخص باشه دکتر هی می گفت رنگ چشمای خودت خوبه....انگار حق با آقای دکتر بودفرشته

البته خیلی زود بهشون عادت کردی. بابای هم که خیلی پسندیده بود و گفت خیلی رنگشون خوجلهلبخند

حالا بهت غذا دادم و داری بازی می کنی ساعت 6.30 صبحه!!

بابایی که خسته بود خوابیده حقم داره خوب ترافیک و مسیر طولانیو و...این کاردرمانیم خودش یه دردسره مسیر راه یه درد سر دیگه.حالا اگه بشه خونمونو جابجا کنیم و اونطرفا خونه بگیریم خیلی بهتر می شه امروزم که سوال کردیم قیمتا بد نبود.

 

 

٢٤/٢/٩٢

خوب حالا شب بیداریت تبدیل شده به سحرخیزی!خوبه اینم یه مدلشه دیگه دیشب 12 خوابیدی بعد ساعت 7 صبح بیدار شدی منم که دیشب دیر خوابیدم خیلی دوست داشتم بیشتر بخوابم اما خوب مقصر خودمملبخند

92/2/28

بازم یه پله پیشرفت

9صبح بیدار شدی(البته واسه مامانی تنبلت 9 یعنی صبح زودنیشخند)

یه فکری به ذهنم رسید...برات یه ایمیل با اسم و فامیل خودت ساختم  رمزش هم شماره ملیت فقط به جای هر فاصله ازین ستاره ها*.

می خوام رمز وبلاگت و هرچیز مهم مربوط بهت رو به ایمیلت بفرستم.

دیروز عموی بابایی یه شعر که برات سروده بود رو برام فرستاد خیلی ذوق کردم.

92/3/1

نه مثل اینکه دوست داری مامان سحر خیز تر از این حرفا باشه اما آخه دیروز کاردرمانیو یه روز پرکار خیلی خسته ام پسرم

 

اواسط هریورماه

بیشتر از ده شبانه روزه که اصلا شبیه آدمیزادا زندگی نمی کنم از دست تو پسر وروجک که نمی دونم چرا خوابت اینقدر به هم ریخته

دیگه پناه آوردم به قرص اعصاب...واقعا نمی تونم

تمام مدت دارم تو تاریکی و سکوت شب زندگی می کنم

نه می تونم به تلفن کسی جواب بدم نه کسی رو ببینم نه خرید کنم ...چون بیشتر ساعات روز خوابم

و بقیه اینطور نیستن

کاش می دونستم چرا؟

چقد این روزا به مادرای دیگه حسودیم می شه

به مادرایی که بچه های سالم دارن و ته شکایتشون از شیطنت های عادیه بچشونه

نه مثل من

یه جورایی کم آوردم

جدیدا کمر درد شدید...آخه بچه یک سال و نیمه رو که نباید بغل کرد

خدایاااااااااااااااا

دیگه چیکار باید بکنم تا یه نگاهم به این گوشه از توپ بازیت بندازی

این زمنین لعنتی واسه ما دنیاس

واسه تو یه توپ چل تیکس که گاهی یادت می ره باهاش بازی کنی

 

 

بلاخره خوابت منظم شدخرداد93

حالا چطوری؟؟؟

با راهنمایی های خانوم دکتر جوزدانی و البته بعد ازینکه دیگه می می رو برای همیشه(البته احتمالا تا قبل از بلوغچشمک ) ترک کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارسا
24 اردیبهشت 92 0:11
واقعا شایسته تقدیر هستین
شادی
1 خرداد 92 15:53
سﻻم عزیزم. من با شما از تاپیک آلرژی توی نی نی سایت آشنا هستم و می دونم تا الان چقدر برای گل پسرت زحمت کشیدی.
به ما هم سر بزن. خوشحال میشم دوست باشیم.



سلام شادی عزیز.ممنون دوست خوبم اگه دلگرمی شما دوستای خوب نی نی سایتی نبود تا حالا از پا درومده بودم.خیلی ممنون که اومدی به خونه مجازیه من و پسرم بووووس