پســری منپســری من، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مــامــانــجــی

در ذي قعده، شب مباركي است

1393/6/20 1:45
نویسنده : مامانجی
660 بازدید
اشتراک گذاری

 پيامبر اكرم(ص) :در ذي قعده، شب مباركي است و آن، شب پانزدهم اين ماه است، كه خداي سبحان در اين شب، نظر رحمت بر بندگانش مي نمايد و كسي كه در آن به طاعت الهي، مشغول باشد، از براي او است پاداش صد نفر روزه دار ملازم مسجد، كه معصيت نكرده باشد خدا را به يك چشم بر هم زدني.

سيد بن طاووس گفت: پس هنگامي كه نيمه هاي شب پانزدهم فرا رسيد، از خواب برخيز و به طاعت خدا و نماز و درخواست حوائج خويش مشغول شو، زيرا روايت شده است كه هيچ حاجتي از خدا در اين شب، خواسته نمي شود، مگر آن كه همه آن ها را خداوند متعال برآورده مي كند.

 

خدایا من ازت میخوام پسرم خوب بشه

این یه درخواست نیست

یه خواهشه

یه التماس

از مادری که آرزوی دیدن قدمهای پسرش تو دلش مونده

منم دوست دارم مامان گفتن پسرمو بشنوم...

این روزا دارم سعی میکنم تمام کارهای اشتباهمو اصلاح کنم.هر اشتباهی هرچند کوچیک.دیگه واقعا نمیدونم چی باید عوض بشه که نظرت برگرده

میدونم که تا نخوای نمیشه

دست پسرمو بگیر

بهش قدرت بده

بذار همه دکترا انگشت به دهن بمونن از پیشرفت سریعش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)